mandag den 16. juli 2007

Update

Så blev der lige tid til en update inden afrejse om 1 1/2 uge, glæder mig bare så meget, men det er også virkelig skræmmende.
Fik de sidste vaccinationer, så er det på plads og fik lige et 11 tal til den første eksamen, så det er bare helt fantastisk.
Skal bruge den sidste tid herhjemme til at rejse rundt, og sige på gensyn til familie og venner, så det hele er ved at blive lidt hektisk, men sys nu at jeg har godt styr på det hele. Så der er ikke lang tid til afrejse, det bliver helt underligt at det er mig der kommer til at skille mig ud af mængden, og skal leve dernede som en minoritet.
Men glæder mig, glæder mig, glæder...

1 kommentar:

Anette sagde ...

Hej Camilla.
Ville lige ønske dig et rigtig godt praktik ophold og en rigtig god rejse med en masse gode oplevelser! Glæder mig til, at følge med i din rejse! Kærlig hilsen Anette.