torsdag den 4. oktober 2007

Onsdag d.3 oktober

Lige en lille glaedelig nyhed. Jeg tog ud paa hospitalet i dag, for at se, hvordan operationen var gaaet med Efia. Og under omstaendighederne var det gaaet rigtig godt, tror jeg i hvert fald. Det var helt forfaerdeligt at se det lille kravl efter operationen, men hun var ved okay mod, saa det er dejligt. Jeg skal ud og afloese tanten i morgen tidlig kl.8.00, saa hun kan komme hjem og slappe lidt af. Hun har gjort et kaempe arbejde for den lille pige, hun har vaeret sammen med Efia tre dage i streg, saa nu skal hun lige have en pause.
Saa skoent at jeg kan sove godt igen, da det virkelig har vaeret en haard omgang, noget som jeg helt sikkert ikke skal igennem igen.

Mens vi ventede paa at Efia skulle komme ud fra Recovery, kom der lige et bandemedlem ind med en kniv i halsen, som skulle haste opereres, saa man maa da lige love for at jeg faar oplevet nogle baske ting hernede.

Men nu er jeg i godt humoer igen, alt det med Efia har vaeret en rigtig haard omgang. Nu skal vi bare passe hende rigtig godt, saa hun kommer sig helt, men det er en lang proces endnu, men sygeplejerskerne paa afdelingen, virker til at have helt godt styr paa det.

Ha det rigtig godt, indtil naeste opdatering, Camilla

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Camilla
Det er godt nok meget du faar skrevet,det er dejligt,det er fint vi kan foelge med i alt hvad du oplever i det daglige

Hilsen Farmor og Farfar